SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio Piekary - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

W okresie od listopada 2017 roku do kwietnia 2018 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej uplasowało się RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 31,7 proc. do 33,3 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało RMF MAXXX (wzrost z 6,2 proc. do 7,1 proc.). Na ostatniej pozycji podium uplasowało się Radio Piekary, które awansowało z miejsca piątego (z 5,1 proc. do 6,9 proc.). Na czwartą pozycję - z drugiej - spadła Trójka (z 9,2 proc. do 6,1 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary awansowało na podium

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KM
30% różnicy między RMF a Radio ZET...
11 2
odpowiedź
User
Dizel
Szanowna Redakcjo: nie ma czegoś takiego jak Aglomeracja Śląska! To jest formalnie KONURBACJA! Ciągle użyzwacie złego nazewnictwa. Z uwagi na nowy status związku czyli tzw. Śląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w skrócie zwanej po prostu Metropolia sugeruję używać barfdziej poprawnych nazw czyli albo Konurbacja albo po prostu Metropolia. Dziennikarze powinni charakteryzować się jakimś chociaż minimalnym poziomem wiedzy powszechnej...
3 1
odpowiedź
User
Krzysztof
Boże, co się dzieje z CCM... Masakra, 1,0%. Express o 0,1% mniej, RMFMAXXX wyżej z powodu nowych piosenek, ESKA to samo, Antyradio też, ale tym razem z powodu rocka i metalu, Melo wyżej z powodu smętnych ballad. Słuchalność ZETki spadnie, ale nie bardzo szybko, ale spadnie. Nie wiem dlaczego VOX ma słuchalność 3%, a przecież Express ma dużo lepszą muzę niż VOX FM. Niestety RMF ma 33% słuchalność, bo stacje nadawcze mają 60-120 kW. Niestety lokalne stacje ma bardzo małą słuchalność, bo nadajniki mają tylko do 1 kW i do tego stacje są zakłócane przez sąsiednie stacje. Na koniec Radio Piekary wyżej o 1,6%.
3 0
odpowiedź
User
Krzysztof
Boże, co się dzieje z CCM... Masakra, 1,0%. Express o 0,1% mniej, RMFMAXXX wyżej z powodu nowych piosenek, ESKA to samo, Antyradio też, ale tym razem z powodu rocka i metalu, Melo wyżej z powodu smętnych ballad. Słuchalność ZETki spadnie, ale nie bardzo szybko, ale spadnie. Nie wiem dlaczego VOX ma słuchalność 3%, a przecież Express ma dużo lepszą muzę niż VOX FM. Niestety RMF ma 33% słuchalność, bo stacje nadawcze mają 60-120 kW. Niestety lokalne stacje ma bardzo małą słuchalność, bo nadajniki mają tylko do 1 kW i do tego stacje są zakłócane przez sąsiednie stacje. Na koniec Radio Piekary wyżej o 1,6%.


mają* Przepraszam za błąd.
0 0
odpowiedź
User
Jurek
Boże, co się dzieje z CCM... Masakra, 1,0%. Express o 0,1% mniej, RMFMAXXX wyżej z powodu nowych piosenek, ESKA to samo, Antyradio też, ale tym razem z powodu rocka i metalu, Melo wyżej z powodu smętnych ballad. Słuchalność ZETki spadnie, ale nie bardzo szybko, ale spadnie. Nie wiem dlaczego VOX ma słuchalność 3%, a przecież Express ma dużo lepszą muzę niż VOX FM. Niestety RMF ma 33% słuchalność, bo stacje nadawcze mają 60-120 kW. Niestety lokalne stacje ma bardzo małą słuchalność, bo nadajniki mają tylko do 1 kW i do tego stacje są zakłócane przez sąsiednie stacje. Na koniec Radio Piekary wyżej o 1,6%.


mają* Przepraszam za błąd.
Aha
0 0
odpowiedź
User
łucja
Co się dzieje? Słuchalność CCM rośnie jak widać (choć mają najmniejsze pokrycie w Metropolii - tylko Gliwice i część Zabrza). W kolejnej fali Piekary pikują w dół niestety
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing