SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Słucham”, „Tak” i „Oczywiście” w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)

W telewizji, prasie i oddziałach Invest-Banku ruszyła kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały firmy Schulz brand friendly i Alvernia Studios.

„Słucham”, „Tak” i „Oczywiście” w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)

Bohaterami reklam kredytu gotówkowego w Invest-Banku są jego trzej pracownicy, którzy przedstawiają się jako panowie „Słucham”, „Tak” i „Oczywiście”. W ten sposób kampania ma podkreślać, że Invest-Bank rozumie swoich klientów i profesjonalnie odpowiada na ich potrzeby. Taka konwencja będzie wykorzystywana w kolejnych reklamach usług i produktów Invest-Banku. Ma doprowadzić do odświeżenia jego wizerunku.

W bieżącej kampanii promowany jest kredyt gotówkowy. Reklamy informują, że można go zaciągnąć również w punktach obsługi Cyfrowego Polsatu, pożyczając do 80 tys. zł na okres do 5 lat.

Akcja reklamowa startuje właśnie w telewizji (TVP 1, TVP 2 i Polsat), prasie („Życie na Gorąco", „Chwila dla Ciebie", „Przyjaciółka", „Tele Tydzień") oraz w oddziałach Invest-Banku. Za koncepcję i kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada agencja Schulz brand friendly, a produkcją i postprodukcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Alvernia Studios.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Słucham”, „Tak” i „Oczywiście” w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pkm77
slicznie prosze o tytuł utworu w tle reklamy!!!!!! bede niezmiernie wdzieczny
8 8
odpowiedź
User
Panią
Witam reklama jest pomysłowa! Gratuluje! Kto gra kobietę chcąca wyremontować kuchnie? ...
9 8
odpowiedź
User
mistrzu
Czemu w reklamie są inni Panowie? Ci na plakacie są sztuczni jak cholera, przyklejone uśmiechy, pustka woku a Pan Słucham jakiś taki śliski-bardziej niż M. Plichta. Trzymałbym się bohaterów z reklamy tv i jakiegoś całościowego spojrzenia na produkt, markę, i kampanie reklamową
8 8
odpowiedź