'Smacznie i do syta'

Nowa kampania Łowicz na nośnikach IMIGe Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agros Nova prowadzi na terenie hipermarketów kolejną ogólnopolską kampanię reklamową marki Łowicz, której realizację powierzyła IMIGe Poland.

Od 21 maja na terenie hipermarketów Real oraz Tesco pod hasłem 'Smacznie i do syt'a prowadzona jest kampania reklamowa dań gotowych Łowicz, lidera segmentu produktów dżemowych i sosów gotowych. W kampanii wykorzystano najczęściej wybierane przez Klientów nośniki z portfolio IMIGe Poland: stopery regałowe proste w sieci Real oraz podświetlane w sieci Tesco. Oba nośniki zainstalowane bezpośrednio przy półkach z reklamowanym produktem, budują wśród konsumentów świadomość dań gotowych, które pojawiły się w ofercie marki Łowicz w kwietniu br. oraz wyróżniają je na tle konkurencji, w miejscu gdzie ostatecznie zapadają decyzje o zakupie.

   

Kreację przygotowała agencja Icon, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaCom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta