"Smak Beztroski" w reklamach Dan Cake

Producent pieczywa i ciastek Dan Cake rozpoczął digitalową kampanię reklamową pod hasłem "Smak Beztroski". Za jej przygotowanie odpowiedzialne są 19 Południk i Talking Heads.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Smak Beztroski" w reklamach Dan Cake

Platforma komunikacyjna "Smak Beztroski" podkreśla kluczowe wartości marki Dan Cake, takie jak wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów. Łącznie w ramach akcji zostanie opublikowanych siedem krótkich spotów promocyjnych. Pierwsze cztery można już oglądać na YouTube, Facebooku i na stronie internetowej producenta.

Bohaterem klipów jest Cukiernik, w którego wcielił się Wiesław Kupczak (aktor Teatru Śląskiego w Katowicach). Kreuje on przyjazną i ciepłą postać gościnnego i troskliwego gospodarza miejsca, w którym każdy, niezależnie od potrzeb, znajduje coś dla siebie. Odwiedzają go tu „Pani Spóźnialska”, „Tata” który przegrał zakład z żoną o organizację imprezy dla 12 koleżanek córeczki, „Pani Zaspana”, „Ślązak”, „Mama Małych Indywidualistów”, „Mały Agent” i „Biznesmen”.

Cztery filmy w kampanii "Smak Beztroski" Dan Cake

W pierwszej odsłonie zaprezentowano filmy "Pani Wiecznie Spóźnialska”, „Mama Małych Indywidualistów”, „Pani Zaspana” oraz „Ślązak”. Ta część akcji obejmuje, obok komunikacji w internecie i social mediach, konkurs konsumencki. Całość odsłony potrwa do końca czerwca.

- Naszych bohaterów pokazujemy w zabawny, lekko przerysowany sposób, ale nie wyśmiewamy ich, bo dla każdego znajdzie się miejsce w Cukierni Beztroski - bajkowym miejscu na rogu, w którym sprzedawca zna wszystkich z imienia. Cechy poszczególnych postaci dobrane są w taki sposób, aby każdy mógł odnaleźć w nich cząstkę siebie - komentuje Wiktor Kowalski, brand manager Dan Cake Polonia.

W kolejnej części kampanii, zaplanowanej na jesień, marka rozpocznie kolejny konkurs, dwumiesięczną kampanię billboardową w 10 największych aglomeracjach Polski oraz event dla konsumentów. Do emisji trafią trzy kolejne filmy.

Koncepcja kreatywna oraz scenariusze filmów przygotowane zostały przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast reżyserem klipów jest Michał Bolland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7