Snap wprowadza limitowaną serię okularów Spectacles. Powstały we współpracy z marką Gucci

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat i producent elektronicznych okularów Spectacles wprowadził do oferty limitowaną serię tego urządzenia opracowaną we współpracy z marką modową Gucci. Zmiany objęły głównie wygląd okularów, dodatkowo w ramach promocji Snap zamieścił w internecie filmik nakręcony przez artystkę Harmony Korine.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Pierwsza wersja okularów Spectacles pojawiła się na rynku jesienią 2016 r. Chodzi o urządzenie pozwalające na nagrywanie krótkich filmików wideo i szybkie zamieszczanie ich na koncie użytkownika w aplikacji Snapchat.

Spectacles nie odniosły sprzedażowego sukcesu, pomimo tego Snap wprowadził na rynek drugą wersję okularów, a niedawno zaproponował użytkownikom ich trzecią odsłonę. Ta ostatnia odmiana sprzętu charakteryzuje się dodatkową kamerą oraz obsługą rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Aby zwiększyć zainteresowanie nową wersją Spectacles producent zaoferował odbiorcom limitowaną serię tego sprzętu opracowaną wspólnie ze znaną marką modową Gucci.

Zmiany w limitowanej serii oznaczają przede wszystkim specyficzny rodzaj malowania oprawek okularów zaprojektowany przez artystkę Harmony Korine. Ta sama twórczyni zajęła się także przygotowaniem promocyjnego filmiku opublikowanego w sieci, który pokazuje nowe możliwości Spectacles dotyczące obsługi rozszerzonej rzeczywistości.

 

 

W III kwartale 2019 roku spółka Snap zanotowała wzrost przychodów o 50 procent, a strata netto firmy zmalała do ponad 227 mln dolarów. W ciągu kwartału liczba dziennych aktywnych użytkowników platformy wzrosła o 7 mln.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały