Snapchat wprowadza dynamiczne reklamy. Ich treść zmieni się wraz z aktualizacją katalogu firmy

Snapchat wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązanie dla reklamodawców, które ma automatycznie tworzyć i zmieniać reklamy w zależności od zawartości katalogu konkretnej marki. Dzięki nowej opcji firmy mogą zredukować koszty promocji na platformie, a jednocześnie przekazywać odbiorcom najbardziej aktualne dane na temat swoich produktów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nową opcję o nazwie Dynamic Ads Snapchat zapowiedział na swojej stronie internetowej wyjaśniając krótko jak system ma funkcjonować.

Kiedy np. firma wprowadzi do swojego katalogu internetowego nowy produkt platforma Dynamic Ads automatycznie utworzy kilka próbek reklam tego towaru w wertykalnym formacie. Reklamodawca może wybrać konkretną opcję, a system poprowadzi go dalej do momentu opublikowania reklamy na Snapchacie.

Serwis zapowiada, że w wypadku prowadzonych już kampanii nowe rozwiązanie automatycznie wprowadza korekty do treści reklam w zależności od zmian dokonanych w katalogu reklamodawcy.

Snapchat zapewnia, że Dynamic Ads pozwalają z jednej strony na obniżenie u firm kosztów reklamowych, z drugiej zaś ułatwiają dostarczanie potencjalnym klientom najbardziej aktualnych informacji na temat oferty.

Na koniec lipca br. Snapchat miał 83 mln użytkowników w Ameryce Północnej, a 64 mln w Europie. Firma podaje, że z roku na rok średni dzienny przychód na użytkownika wzrósł o 42 proc. w USA i Kanadzie oraz o 42 proc. w Europie.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej