SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snapchat wprowadza opcję "Kup"

W aplikacji Snapchat pojawił się nowy przycisk "Kup", który ma służyć reklamodawcom do generowania sprzedaży za pośrednictwem platformy.

Article

Opcja "Kup" pojawia się w aparacie aplikacji. Narzędzie jest na razie w fazie testów. Przycisk sprawdza m.in. Adidas oraz marka kosmetyczna Clairol.

Dzięki nowej opcji firmy mogą zapewnić sobie zwrot z inwestycji w reklamy na Snapchacie i zyskiwać nowych klientów, zwłaszcza z młodszych grup wiekowych, wśród których platforma jest nawet popularniejsza niż Facebook (chodzi tu głównie o rynek amerykański).

W lutym tego roku twórcy Stories Snapchata otrzymali narzędzia analityczne pozwalające na ocenę zaangażowania odbiorców w konkretne materiały. Dzięki nim mogą monitorować popularność konkretnej publikacji czy dane demograficzne widzów.

W czwartym kwartale ubiegłego roku spółka Snap, właściciel Snapchata, zanotowała przychody o 72 procent wyższe niż rok wcześniej, a liczba użytkowników odwiedzających codziennie serwis wzrosła o 18 procent. W tym okresie strata netto wyniosła 350 milionów dolarów, a w całym 2017 roku – ponad 3,4 miliarda.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Snapchat wprowadza opcję "Kup"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl