SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent

W serwisie Snapchat pojawiła się reklama gry, w której w niewybredny sposób wykorzystano wizerunek popularnej piosenkarki Rihanny. Zarówno reklama, jak i sama gra wywołały oburzenie internautów. Snapchat usunął reklamę i przeprosił Rihannę tłumacząc się pomyłką, jednak wokalistka nie uwierzyła w przedstawione wyjaśnienia, a spółka Snap zapłaciła za wszystko wysoką cenę - jej akcje na giełdzie straciły 5 procent wartości.

Reklama kontrowersyjnej gry mobilnej „Would You Rather?” pojawiła się na Snapchacie w ubiegły weekend. W aplikacji użytkownik ma do wyboru czy uderzyć wirtualną Rihannę, czy też Chrisa Browna. Gra w niewybredny sposób nawiązuje do skandalu który wybuchł w 2009 r., gdy Rihanna została zaatakowana i pobita przez Browna, swojego ówczesnego chłopaka. W efekcie piosenkarka znalazła się w szpitalu.

Pojawienie się na Snapchacie reklamy promującej grę wywołało oburzenie wśród internautów, kiedy serwis zorientował się we wpadce usunął reklamę i przeprosił Rihannę. W komunikacie spółka Snap, właściciel Snapchata wyjaśniała, że do publikacji reklamy doszło przez błąd w systemie, a treści zamieszczone w samej grze w żaden sposób nie oddają standardów stosowanych przez serwis.

Rihanna nie przyjęła ani przeprosin, ani wyjaśnień Snapchata. W opublikowanym na Instagramie wpisie piosenkarka stwierdziła że nie wierzy w ignorancję pracowników serwisu i oskarżyła Snapchata o umyślne wyśmiewanie się nie tyle z niej samej, co z wielu innych ofiar przemocy domowej.

Skandal związany z kontrowersyjną reklamą uderzył w finanse Snapa. W czwartek akcje spółki na giełdzie straciły na wartości o prawie 5 proc. W ostatnim czasie to nie jedyny przypadek gdy celebryta ciągnie w dół udziały Snapa. W lutym br. firma straciła 1,5 mld dol. wyceny giełdowej po informacji, że Kylie Jenner przestaje korzystać ze Snapchata.

Dołącz do dyskusji: Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gonzalez
W komunikacie spółka Snap, właściciel Snapchata wyjaśniała, że do publikacji reklamy doszło przez błąd w systemie, a treści zamieszczone w samej grze w żaden sposób nie oddają standardów stosowanych przez serwis.

I pewnie to system zrobił tą grafikę i umieścił w serwisie.
Problemem właśnie naszych czasów jest ten wszechmocny, potężny mityczny system. A mi się zawsze wydawało, że to ludzie zakładają firmy, ludzie firmami zarządzają, ludzie zatrudniają, zwalniają, molestują, wypłacają pieniądze, płacą, kupują, reklamują - a to jednak tylko system...
odpowiedź