SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snickers promowany w opakowaniach konkurencyjnych batonów

W nowej kampanii marki Snickers znane batony występują w opakowaniach Marsa, Bounty i Twixa. W ten sposób producent chce udowodnić, że nawet batony potrafią być głodne, a wtedy nie są sobą.

Article

Nowa kampania Snickersa została opracowana przez moskiewski oddział agencji BBDO i obejmuje serię trzech plakatów.

Na każdym ze zdjęć widać batonik z napisem „Snickers”, jednak jego opakowanie za każdym razem przypomina dobrze znaną kolorystykę i stylistykę zupełnie innych łakoci – Marsa, Bounty i Twixa.

Uzupełnieniem plakatów jest dobrze znane hasło reklamowe Snickersa: „Głodny nie jesteś sobą”, które ma sugerować, że nawet batony potrafią odczuwać głód, a wtedy nietrudno o to, by zmieniły się w coś zupełnie innego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Snickers promowany w opakowaniach konkurencyjnych batonów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słabe
Nikt na to nie zwróci uwagi.
8 14
odpowiedź
User
ruska myśl technologiczna
Jak ruskie już coś wymyślą, to tylko oni wiedzą o co im chodzi.
8 10
odpowiedź
User
Allahaleke
Nikt na to nie zwróci uwagi.

Bo większość ludzi jest tępych. Niektórym się spodoba.
11 8
odpowiedź
User
- A
Fajne plakaty, pomysłowe, jak najbardziej pasują do sloganu.
14 8
odpowiedź
User
To chyba nie jest konkurencja?
Konkurencja to chyba nie jest bo wszystkie te batony należą do jednego koncernu.
12 9
odpowiedź