Sobieski rozpoczyna kampanię i ściaga Bruce'a Willis'a do Polski

Grupa Sobieski rozpoczyna globalną kampanię reklamowo - handlową "Truth in vodka". W jej ramach w czerwcu do Polski przyjedzie znany aktor Bruce Willis.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

W wyniku kłopotów spółki z zadłużeniem utraciła ona swoje udziały, m.in. w polskim rynku. Strategia spółki zakłada odzyskiwanie rynku i dynamiczny wzrost za granicą, głównie w USA.

"Od Polski, kolebki marki Sobieski, Willis rozpoczyna cykl wizyt w wybranych krajach europejskich, gdzie wódka Sobieski odnosi kolejne sukcesy. Oczekiwany od miesięcy przyjazd artysty związany jest z wprowadzeniem na rynek polski nowej butelki wódki Sobieski. Równocześnie nowoczesne działania reklamowe marki Sobieski rozpoczęły się właśnie w Ameryce Północnej, gdzie Sobieski odnosi sukcesy dotąd nienotowane w historii tamtejszego rynku" - czytamy w komunikacie.

"Przyjazdowi Bruce'a towarzyszą działania na poziomie handlowym. Willisa nie mogło zabraknąć w momencie, kiedy odmłodzony produkt jest już dostępny we wszystkich dobrych sklepach alkoholowych, zwłaszcza, że jest współtwórcą nowego opakowania. (…)" - powiedział dyrektor generalny Grupy Sobieski, Krzysztof Tryliński.

W I kw. 2010 r. łączne przychody netto producenta wódki Sobieski spadły o 1,7% r/r do 79,4 mln euro. W Polsce, największym rynku firmy (generuje ponad 36% sprzedaży Belvedere) przychody zwiększyły się o niemal 17%, do 28,8 mln euro.

W marcu 2010 r. w Polsce udziały rynkowe Belvedere wyniosły 16,2%, a w grudniu 2009 r. były na poziomie 16,6 proc. Firma utrzymała trzecie miejsce, na które spadła z drugiego w 2009 r. Z kolei wódka Sobieski dynamicznie rośnie na rynku amerykańskim. W I kw. sprzedaż na tym rynku wzrosła o 28% r/r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem