SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją

Agencja reklamowa Eskadra wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na haśle „some think new”. - Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający firmy.

Article

Nowa identyfikacja wizualna Eskadry jest utrzymana w stylistyce minimalistycznej: logo firmy składa się jedynie z jej nazwy zapisanej typograficznie oraz hasła „some think new”. Ma to odzwierciedlać myśl, że najważniejszy jest pomysł, oraz uzupełniać, a nie przytłaczać kompetencje koncepcyjne agencji. Z kolei nowy slogan ma podkreślać świeże podejście przez firmę do projektów i briefów.

- Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający agencji. - Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność, w związku z czym nie chcemy być bardziej off czy online - dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna zapowiada zmiany w organizacji agencji. Firma planuje przede wszystkim poszerzyć kompetencje kreatywne w zakresie komunikacji internetowej.

Eskadra działa od ponad 20 lat. Oferuje usługi reklamowe w zakresie full service, zajmuje się także event marketingiem i marketingiem instytucji publicznych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl