Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań produktów Sonko

Agencja HiBrands przeprowadził rebranding opakowań produktów marki Sonko (Oshee). Nowa identyfikacja wizualna to element nowej strategii i pozycjonowania marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Sonko to marka z długą historią. To jej wielki atut, ale dla nas stało się to także kluczowym wyzwaniem, bo tworzyliśmy projekt dla współczesnych konsumentów, którzy tradycję szanują, ale w sklepie wybierają produkty prezentujące się współcześnie. Musieliśmy znaleźć sposób, by trafić w ich oczekiwania i gusta. Jestem przekonany, że udało nam się stworzyć identyfikację, która zostanie z marką na kolejne lata. Sięgnęliśmy po współczesną symbolikę i trendy, by nadać Sonko nowy impet  – powiedział Paweł Frej, general creative director w agencji HiBrands odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną designów.

Najważniejszym zadaniem było usystematyzowanie portfolio marki. Dzięki wykorzystaniu barw do identyfikacji poszczególnych kategorii, w łatwy sposób można odnaleźć produkty na sklepowej półce.

Obok zmiany identyfikacji, na nowych opakowaniach pojawiły się również zdjęcia potraw, które mają być inspiracją dla kupujących.

- Nowa identyfikacja wizualna Sonko jest zobrazowaniem nowej strategii i pozycjonowania marki, w której najważniejszym elementem tożsamości jest pozytywna energia. W projekcie zostało zachowane to co była najważniejsze w Sonko, ale symboliczne podejście do wizualizacji słońca pozwoliło unowocześnić wygląd i nadać spójności przez wprowadzenie uniwersalnego systemu identyfikacji marki w górnej części opakowań. Pozwoliło to ujednolicić wszystkie produkty, jednocześnie ułatwiając nawigację po całym portfolio, zarówno tym dotychczasowym jak i w nowych kategoriach, w których się rozwijamy. Poszczególne kategorie stają się spójne wizualnie, a dzięki temu wyróżniają się pośród projektów konkurencji, tworząc spójny obraz marki – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO grupy Oshee będącej właścicielem marki Sonko.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję