SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym

Wódki i nalewki Soplica (produkowane przez CEDC) trafiają do sprzedaży w zmienionych butelkach. Jednocześnie na rynek wprowadzany jest Spirytus Nalewkowy Soplicy.

Nowe butelki wódek i nalewek Soplica mają prostokątny, lekko spłaszczony kształt i głębokie żłobienia w szkle. Natomiast etykieta przedstawia dworek szlachecki. Ma to podkreślać bogatą historię i polski rodowód tej marki - istniejącej od 120 lat – oraz jej charakter premium.

Zmienione zostały wszystkie butelki (o pojemności 700 ml, 500 ml i 200 ml) poszczególnych wariantów wódek i nalewek Soplica. Nowy design we współpracy z CEDC, producentem Soplicy, zaprojektowała agencja Claessens International.

Ponadto CEDC wprowadza do sprzedaży nowy produkt oznaczony marką Soplica - Spirytus Nalewkowy Soplicy. Jest to 60-procentowy spirytus na bazie wody, który można używać na świeże owoce bez konieczności rozcieńczania. Do butelek - o pojemności 500 ml i 200 ml – dołączone są przepisy na domowe nalewki.

CEDC uzasadnia wprowadzenie na rynek Spirytusu Nalewkowego Soplicy tym, że rośnie zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi - gotowymi i sporządzanymi samodzielnie w domu. Identyfikację wizualną nowego produktu przygotowała agencja UP.

Rozszerzone portfolio Soplicy i jej zmienioną identyfikację produktową wspiera kampania pod hasłem „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, która obejmuje najważniejsze magazyny handlowe, materiały POS i działania PR.

Dołącz do dyskusji: Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek Te.
ładna butelka
odpowiedź