Plecak problemów dorosłych obciąża dziecko w spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa organizacji charytatywnej SOS Wioski Dziecięce. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi VML Poland i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Plecak problemów dorosłych obciąża dziecko w spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

Spot z kampanii pokazuje chłopca, który w codziennych sytuacjach - w przeciwieństwie do rówieśników - musi sobie radzić, niosąc duży, ciężki plecak. Zdejmuje go dopiero w ostatnim ujęciu. Ten plecak ma symbolizować problemy w jego rodzinie.

- Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci. Razem możemy zdjąć z nich ten ciężar. SOS Wioski Dziecięce to opieka zastępcza oraz działania profilaktyczne w ramach Programu SOS Rodzinie - podkreśla organizacja SOS Wioski Dziecięce.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland. Spot wyreżyserował Arek Żyłka, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Za obsługę mediową SOS Wiosek Dziecięcych od wiosny br. odpowiada Grupa Mediacore.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu