SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter wycofuje 70 mln dolarów inwestycji w muzyczny serwis SoundCloud

Twitter podjął decyzję o wycofaniu 70 milionów dolarów inwestycji w rozwój muzycznego serwis SoundCloud. Firma tłumaczy cofnięcie swojego wsparcia finansowego brakiem korzyści z inwestycji w możliwym do zaakceptowania okresie.

SoundCloud to internetowy społecznościowy serwis muzyczny uruchomiony w 2007 r. Jest on przeznaczony przede wszystkim dla niezależnych twórców mogących prezentować na platformie swoje nagrania. W marcu 2016 r. SoundCloud poszukując źródeł przychodów uruchomił w USA płatną usługę o nazwie Go w cenie 9,99 dol. miesięcznie.

Jesienią 2016 r. do zakupu SoundCloud za kwotę ok. miliarda dolarów przymierzał się Spotify, ostatecznie jednak do transakcji nie doszło. SoundCloud nadal poszukiwał inwestorów, w połowie 2016 r. jednym z nich okazał się Twitter, który wsparł muzyczną platformę kwotą 70 mln dol. Teraz, jak wynika z dokumentów finansowych Twittera ujawnionych przez serwis Variety kierownictwo tej firmy podjęło decyzję o wycofaniu pieniędzy z SoundCloud. Jak wyjaśnia Twitter rezygnacja z inwestycji jest spowodowana brakiem perspektyw jej zwrotu w możliwym do zaakceptowania okresie. Do kasy Twittera z kwoty wpłaconej wcześniej ma powrócić 66,4 mln dol.

Według planów ujawnionych kilka tygodni temu przez Kerry Trainora, szefa SoundCloud serwis zamierza zaoferować użytkownikom nowy model subskrypcyjny obejmujący miesięczną opłatę w wysokości 5 dol. miesięcznie.

 

Dołącz do dyskusji: Twitter wycofuje 70 mln dolarów inwestycji w muzyczny serwis SoundCloud

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Good afternoon,

Soundcloud is without doubt the biggest and most popular music / musician / producer / DJ based social network on the internet today. Millions of users are sharing, listening and having conversations with the artists who were once several steps removed from the fans. Having this huge fanbase at your fingertips is fantastic opportunity that has never happened before in the music industry! Previously, PR people cajoled and bribed their way to getting their tracks into the music press and onto the airwaves. But not any more! Soundcloud allows you to take your promotion direct to the users. But where to begin?
Using the Soundcloud Manager automation bot, everything you would normally do manually on the Soundcloud site can now be run automatically, taking just a couple of minutes to setup. The Soundcloud Manager software can promote your tracks, find new fans, share your tracks, send messages, add comments and so much more.

http://soundcloudadvice.com

You are able to:
- Increase Soundcloud Plays
- Increase Soundcloud Followers
- Increase Soundcloud Likes
- Increase Soundcloud Comments
- Increase Soundcloud Reposts
- Automated Soundcloud Shares

Why spend your time on promoting your tracks / music / beats when your time could be better spent creating new songs or tracks. Let Soundcloud Manager handle the promotion, whilst you make the music?

Learn more about this nifty tool on
http://soundcloudadvice.com

I am happy to answer all your questions!

All the best,
Robert Porter
odpowiedź