SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lutym 2009 rokubył magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (EdipressePolska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lutym 2009 r.wyniosła 95 113 egz. i była o 20 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w lutym sprzedał się w ilości 82 742 egz. (spadek o12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 806 egz.(wzrost o 1 proc.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja95 113119828
Mam Dziecko82 74293 109
Dziecko80 80678 209
M jak mama66 07944 483
Twoje dziecko53 44580 092
Rodzice49 41967 169
Twój maluszek24 03328 002

Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"M, jak mama".

2009

lutystyczeń
ZKDPSprzedażogółem
Mamo, to ja95 113104762
Mam Dziecko82 742103166
Dziecko80 80680 558
M jak mama66 07946 012
Twoje dziecko53 44564 114
Rodzice49 41943 505
Twój maluszek24 03317 067

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl