SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych, liderem „Dobre Rady”

W listopadzie 2013 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, z kolei najwięcej straciła „Olivia”.

Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych, liderem „Dobre Rady”

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w listopadzie 2013 roku wyniosła 355 959 egz., czyli o 4,22 proc. więcej niż w listopadzie 2012 roku.

Drugie miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,04 proc. do 317 282 egz.

Ostatnią pozycję podium zajęła „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 311 229 egz., po spadku o 10,66 proc.

Na szóstym miejscu ulokował się nowy miesięcznik „Cała Ty” (Phoenix Press), którego sprzedaż ogółem w październiku 2013 roku wyniosła 163 616 egz. Jest to tytuł z poradami i prawdziwymi opowieściami kierowany do kobiet po czterdziestce. Trafił on na rynek 24 lipca ub.r. (więcej na ten temat).

Z kolei najwięcej straciła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która spadła z miejsca szóstego na siódme. Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się bowiem o 18,43 proc. do 150 941 egz. Stało się tak, mimo że magazyn ten w sierpniu ub.r. został odświeżony i wsparty działaniami reklamowymi (dowiedz się więcej).

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

355 959

341 553

Świat Kobiety

317 282

364 858

Kobieta i Życie

311 229

348 382

Poradnik Domowy

300 708

316 350

Claudia

283 204

234 385

Cała Ty

163 616

-

Olivia

150 941

185 054


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 23,91 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Claudia” (G+J Polska). Z kolei jedyny spadek odnotowała tutaj „Cała Ty” - było to 12,51 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

355 959

345 403

Świat Kobiety

317 282

304 577

Kobieta i Życie

311 229

307 379

Poradnik Domowy

300 708

299 457

Claudia

283 204

228 557

Cała Ty

163 616

187 021

Olivia

150 941

148 992

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych, liderem „Dobre Rady”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś Uszatek
Coraz więcej nizbyt rozgarniętych gospodyń domu wie jak korzystać z internetu, więc po co wydawać 1 zł na spisane stamtąd informacje? więcej lasów zostanie!
14 8
odpowiedź