SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.

W sierpniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 101 652 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 40,19 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 12,55 proc. do poziomu 76 496 egz.

Z pozycji czwartej na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 9,43 proc. do 67 423 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 26,61 proc. i wyniosła 53 558 egz.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

169 973

101 562

101 562

219 923

169 795

169 795

Fun Club

99 990

76 496

76 496

109 975

87 477

87 477

Bravo Girl

89 906

67 423

67 423

104 953

74 441

74 441

Twist

84 991

53 558

53 558

109 970

72 973

72 973


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Fun Club” - było to 25,14 proc. Spadek, wynoszący 6,78 proc., odnotował tutaj jedynie dwutygodnik „Bravo”

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

169 973

101 562

101 562

173 251

108 945

108 945

Fun Club

99 990

76 496

76 496

99 964

61 130

61 130

Bravo Girl

89 906

67 423

67 423

89 956

55 922

55 922

Twist

84 991

53 558

53 558

84 861

47 370

47 370

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism dla młodzieży. „Bravo” w dół o 40 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
enum
I prawidlowo.
odpowiedź
User
ciekawa
A co to za specjalista zarżnął taką markę jaką było kiedyś bravo?
odpowiedź
User
zet
Niejaki Michał Wiśnicki. W nagrodę ma ratować całą młodzieżówkę przed spadkami. To nie żart, to Bauer.
odpowiedź