SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadek liczby odwiedzin internetowych serwisów wideo

O 6 procent zmniejszył się W październiku ruch na dwudziestu najpopularniejszych stronach internetowych z klipami wideo.

Bezapelacyjnym liderem pozostaje YouTube, który w porównaniu z wrześniem zanotował 1-procentowy wzrost pod względem liczby odsłon, do poziomu 213 milionów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Compete. Należący do Google serwis odwiedziło blisko 52 miliony unikalnych użytkowników z USA.

Ponad 25-procentowy wzrost - do poziomu 35 miliona odsłon - uzyskał też należący do Microsoftu serwis MSN/Live Video. Zanotował on w październiku 21 milionów unikalnych odwiedzin.

Znaczące, ponad 20-procentowe spadki popularności zanotowały z kolei serwisy Yahoo! Video, MySpaceTV, Heavy.com oraz veoh.com. O ile Yahoo! Video zanotowało mniej więcej taką samą jak miesiąc wcześniej liczbę unikalnych odwiedzających, to liczba dokonywanych przez nich odsłon w serwisie spadła o 27,5 procenta. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku serwisu wideo AOL, który pod względem liczby unikalnych odwiedzin uzyskał 4-procentowy wzrost, ale liczba odsłon spadła o 9,4 procenta.

Z danych firmy Compete wynika, że pod względem liczby odsłon, YouTube ma 53,8 procenta udziałów na rynku serwisów wideo w USA. Wyprzedza tutaj kolejno: MSN/Live (8,9 procenta), Yahoo (8,4 procenta), AOL (7,7 procenta), MySpace (7,6 procenta), Heavy.com (2,5 procenta), ManiaTV.com (2,1 procenta), Break.com (1,8 procenta), Metacafe.com (1,3 procenta) oraz veoh.com (1 procent).

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadek liczby odwiedzin internetowych serwisów wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl