SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę w internetowych wyszukiwarkach w Wielkiej Brytanii były o 6 procent niższe w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

Jeszcze wyższy, bo ponad 10-porocentowy spadek, odnotowano wobec ostatniego kwartału 2008 roku - wynika z danych zajmującej się internetowym marketingiem firmy Efficient Frontier.

Dla porównania jeszcze między III a IV kwartałem minionego roku wydatki na reklamę w wyszukiwarkach wzrosły na Wyspach o 14 procent.

Ostatni spadek odnotowano nawet pomimo tego, że płatne reklamy w wyszukiwarkach są największym w Wielkiej Brytanii kanałem internetowego marketingu, stanowiącym 59,3 procenta ogółu wydatków na reklamę online i wartym 2 miliardy funtów.

Z danych Efficient Frontier wynika również, że w I kwartale Google miało 80,6 procenta udziału na brytyjskim rynku płatnych reklam w wyszukiwarkach, zdecydowanie wyprzedzając Yahoo (9,5 procenta).

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl