SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki sprzedaży na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

W maju br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych iwnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy wzrost wsegmencie zanotował magazyn "Ładny Dom" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" wmaju br. wyniosła 91 119 egz. i była o 11 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator"(Murator), który sprzedał się w ilości 84 543 egz. (spadek o 2proc.).

Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn "ŁadnyDom" (Agora) - w górę o 20 proc.

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty91 119103 778
Murator84 54386 484
Ładny Dom47 39739 599
Moje Mieszkanie43 12456 426
M jakMieszkanie70 29475 233
Mój Piękny Dom27 07124 869
Weranda22 83522 367
Dobre Wnętrze18 71724 633
Dom &Wnętrze13 36819 175
Elle Decoration10 06911 117


Porównując dane z maja br. do danych z poprzedzającego miesiącawidać, że najwięcej zyskał magazyn "M jak mieszkanie".

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty91 11998 072
Murator84 54388 900
Ładny Dom47 39755 064
Moje Mieszkanie43 12450 898
M jakMieszkanie70 29439 262
Mój Piękny Dom27 07125 635
Weranda22 83523 124
Dobre Wnętrze18 71722 191
Dom &Wnętrze13 36811 026
Elle Decoration10 0699 910

Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl