Spadki sprzedaży na rynku miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

W maju br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych iwnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy wzrost wsegmencie zanotował magazyn "Ładny Dom" (Agora).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" wmaju br. wyniosła 91 119 egz. i była o 11 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator"(Murator), który sprzedał się w ilości 84 543 egz. (spadek o 2proc.).

Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn "ŁadnyDom" (Agora) - w górę o 20 proc.

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedzającego miesiącawidać, że najwięcej zyskał magazyn "M jak mieszkanie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu