SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” najbardziej w dół

W lipcu br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w lipcu 2015 roku wyniosła 51 875 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 23,80 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 36,28 proc. do poziomu 40 767 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 32 849 egz., po spadku o 20,70 proc.

Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zmniejszył się o 2,97 proc. do 24 612 egz.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

61 877

51 875

102 000

68 086

68 078

Cztery Kąty

96 000

45 195

40 767

112 000

64 348

63 976

M jak Mieszkanie

91 900

42 969

32 849

92 000

41 517

41 424

Weranda

41 791

24 612

24 612

42 800

25 365

25 365

Dobre Wnętrze

35 800

12 556

12 446

37 070

13 397

13 298

Dom & Wnętrze

23 000

9 432

8 575

28 000

15 271

13 266

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 37,27 proc., pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Z kolei największy spadek odnotowało „M jak Mieszkanie” - było to 13,47 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

108 000

61 877

51 875

108 000

55 996

55 823

Cztery Kąty

96 000

45 195

40 767

106 000

49 518

44 556

M jak Mieszkanie

91 900

42 969

32 849

91 515

48 256

37 963

Weranda

41 791

24 612

24 612

44 000

24 166

24 166

Dobre Wnętrze

35 800

12 556

12 446

35 800

11 863

10 034

Dom & Wnętrze

23 000

9 432

8 575

20 000

7 021

6 247

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” najbardziej w dół

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sistas
do przewidzenia - naczelna Kątów topi każdy kolejny tytuł, którego się dotknie. DiW też będzie zaraz tonąć
odpowiedź
User
Pytek
Mnie zastanawia jak to możliwe, że osoby, które nie sprawdziły się na swoich wcześniejszych stanowiskach, ciągle dostają podobne w innych tytułach? Dlaczego od umiejętności, sukcesów, własnych pomysłów (a nie tych, które podebrano komuś na śmieciówce) ważniejsze są znajomości i powiązania rodzinne?
odpowiedź
User
Bez obrazy
Dziwie sie ze ktoś kupuje takie gazety.
odpowiedź