SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki wśród magazynów motoryzacyjnych, liderem „Motor”

W sierpniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Auto Motor i Sport”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko dwa tytuły: „Auto Świat Poradnik” i „Świat Motocykli”.

okładka

okładka "Motor"

Liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu br. spadła o 2,71 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. i wyniosła 108 963 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 13,28 proc., a jego średni wynik spadł do 78 662 egz.

Wśród miesięczników motoryzacyjnych pierwsze miejsce utrzymał „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż spadła o 12,49 proc. i wyniosła 46 540 egz.

Z trzeciej na drugą pozycję w segmencie miesięczników awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który w rankingu zanotował największy wzrost średniej sprzedaży ogółem. Wzrosła ona bowiem o 8,68 proc. do 43 887 egz.

Z kolei największy spadek dotknął miesięcznika „Auto Motor i Sport” (Motor Presse Polska), plasującego się na czwartej lokacie. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 18,69 proc. do poziomu 25 708 egz.

Wirtualnemedia.plsierpień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor108963111998
Auto Świat7866290707
Miesięczniki
Top Gear4654053183
Auto Świat Poradnik4388740380
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych4175149938
Auto Motor i Sport2570831618
Świat Motocykli2453923534
Automobilista860810177
Classic Auto74688038


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży (wynoszącym 25,28 proc.) pochwalić się może już jednak „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej straciło pismo „Automobilista” (Automobilista) - 13,30 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPsierpieńlipiec
TytułSprzedaż ogółem
Tygodniki
Motor10896393265
Auto Świat7866281864
Miesięczniki
Top Gear4654043655
Auto Świat Poradnik4388742597
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych4175133327
Auto Motor i Sport2570825159
Świat Motocykli2453923456
Automobilista86089928
Classic Auto74687135
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadki wśród magazynów motoryzacyjnych, liderem „Motor”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grill
no to AMS już pod wodą.
odpowiedź
User
kolo
Motor pompuje swoją średnią wydając co miesiąc podwójne numery, na dwa tygodnie, a jest rzekomo tygodnikiem. Tak było w sierpniu, miał tylko 3 wydania, stąd taki sukces
odpowiedź
User
?
Wszystkim spada sprzedaż. Ceny reklam też?
odpowiedź
User
NIBY BYK
A niewiesz"grill", ze AMS, droższy np. od Auto MOTO jest, mniej sie sprzedaje, owszem, ale kasy wiecej Motor Presse wpada, moze wiec biznes sie pyli?
odpowiedź