Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"

Właśnie swoją działalność zainaugurowała agencja SpecCamp. Współtworzą ją Łukasz Kamiński, były żołnierz zawodowy, oficer rezerwy Wojska Polskiego oraz Tomasz Kamyk, były dziennikarz i założyciel agencji Warsaw Public Relations.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"

SpecCamp oferuje programy dostosowane do wymagań i możliwości klientów. W ofercie stałej znajdują się programy dla grup zorganizowanych oraz dla klientów indywidualnych. Firma oferuje podstawowe i zaawansowane kursy survivalu, imprezy integracyjne, teambuildingowe, a także zaawansowane szkolenie SERE.

- Stała oferta to background, który określa trzon naszej działalności. Jednak to my dostosowujemy się do wymagań klienta, a nie odwrotnie. Dlatego oferta dla grup zorganizowanych praktycznie każdorazowo jest krojona pod potrzeby każdego klienta. Choć naszą bazą jest Dolny Śląsk i Góry Sowie, to jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenie w lasach na terenie całego kraju – wyjaśnia Łukasz Kamiński, założyciel SpecCamp.

Wszystkie programy realizowane są w oparciu o doświadczonych instruktorów, którzy swojej wiedzy i umiejętności dowiedli w najbardziej ekstremalnych warunkach – biorąc udział w misjach pokojowych podczas konfliktów zbrojnych. 

W ramach oferty indywidualnej SpecCamp oferuje programy skierowane np. dla ojców i synów, a także dla grup przyjaciół. Programy indywidualne będą pojawiały się systematycznie w kalendarzu na stronie peccamp.pl.

SpecCamp dysponuje zarówno własnym sprzętem i infrastrukturą (drony, kompasy, hamaki itp.), ale współpracuje także z zewnętrznymi podmiotami w zakresie zakwaterowania uczestników czy dodatkowych atrakcji (strzelnica, sauna itp.).

Łukasz Kamiński odpowiada w firmie za cześć merytoryczną, Tomasz Kamyk za wizerunek i promocję.

Tomasz Kamyk od lat związany jest z branżą PR. W 2012 roku założył firmę Warsaw Public Relations. Wcześniej związany był z agencją Sugar & Spice PR. 

SpecCamp promuje się w mediach społecznościowych, wykorzystuje także narzędzia marketingu bezpośredniego (B2B) oraz marketing internetowy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami