SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Specjalna kampania Citibank Handlowy

Pod hasłem 'Zyski rosną wiosną' Citibank Handlowy zaoferował swoim Klientom szeroką, wiosenną ofertę specjalną obejmującą jednocześnie osiem różnych promocji, którym towarzyszy szeroka kampania marketingowa.

Motywem przewodnim i znakiem rozpoznawczym nowej kampanii będą wiosenne tulipany obecne na wszystkich materiałach informacyjnych. Klienci, którzy odwiedzą oddział otrzymają wiosenne gadżety a ich obsługą zajmą się wiosennie ubrani pracownicy. O nowej kampanii promocyjnej Bank będzie informował w ramach kampanii reklamowej na łamach wybranych tytułów prasowych, w radio, telewizji i internecie.

Nie tylko wystrój oddziałów sygnalizuje wyraźną zmianę; sporo atrakcyjnych nowości zauważą Klienci, którzy zainteresują się bliżej wiosennymi promocjami. Bank zaoferował atrakcyjne sposoby na wiosenne oszczędzanie, zabezpieczenie jesieni życia lub kredytowanie wiosennych wydatków.

Już teraz specjalne nagrody czekają na Klientów, którzy zdecydują się na otwarcie Konta Osobistego Citibank. Otwierając konto z deklaracją przelewów pensji Klient otrzyma jedną z atrakcyjnych nagród: odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy czy iPod nano. Ale to tylko niektóre nagrody, które czekają w oddziałach na Klientów. Ciekawostką będzie także specjalna gra internetowa, której trzej zwycięzcy otwierając jeden z trzech produktów konto, kredyt lub linię kredytową otrzymają Laptop, Palmtop lub iPod. Osobom, które mają wolne środki Bank proponuje niezwykle atrakcyjną lokatę na 3-, 6- lub 12 miesięcy oprocentowaną na poziomie 6% w skali roku, przy założeniu, że połowę środków Klient zainwestuje w fundusze inwestycyjne lub Portfel Inwestycyjny. Wiosenna promocja obejmie także nowe produkty Citibank Handlowy; Bank oddaje do dyspozycji Klientów nowy produkt ubezpieczeniowy „SuperEmeryturę”, promuje także atrakcyjny program oszczędnościowy Polisa na Dobre Życie. Na promocyjne warunki mogą liczyć Klienci, którzy będą ubiegać się o nową Kartę Kredytową Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup – jej posiadacze mają szansę wygrać m.in. bilety na mecze polskiej reprezentacji w MŚ FIFA w Niemczech.

Dołącz do dyskusji: Specjalna kampania Citibank Handlowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl