Spin Communications dla Ajaxa

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego płynu do szyb Ajax Ocet i Grejpfrut agencja Spin Communications przygotowała program działań public relations

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jego celem jest poinformowanie mediów o wejściu na rynek nowego płynu do szyb Ajax Ocet i Grejpfrut oraz prezentacja portfolio środków czystości Ajax. Działania skierowane są głównie do prasy kobiecej i wnętrzarskiej.

Ajax to pierwszy na rynku płyn do mycia szyb z ekstraktem z czerwonego grejpfruta oraz octem, składnikami znanymi z właściwości czyszczących i odtłuszczających. Nowy płyn do mycia szyb poszerzył gamę produktów Ajax wykorzystując rozwiązania sprawdzone w innych środkach czystości Ajax.

Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr Oetker, GMAC Bank, Polski Lek i Provident Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z