SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej

Firmy Coca-Cola, Ford i AT&T ponownie są sponsorami kolejnej edycji programu 'American Idol', ale kosztuje to ich więcej niż wcześniej.

'American Idol' wrócił na antenę w zeszły wtorek. Każdy ze sponsorów wydał ponad 35 milionów dolarów, aby być widocznym w trakcie najpopularniejszego show w Ameryce - informuje agencja Reuters. W kwocie tej uwzględnione są również spoty reklamowe w przerwach, umieszczanie treści w sieci oraz prowadzenie innych marketingowych programów powiązanych z marką programu.

W poprzedniej edycji firmy płaciły po około 30 milionów dolarów. Teraz mogą jednak zyskać dużo więcej w związku ze strajkiem scenarzystów, co skutkuje brakiem nowych odcinków oryginalnych produkcji w amerykańskiej telewizji.

Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Resesarch, debiut nowej edycji 'American Idol' przyciągnął przed telewizory 33,4 miliona widzów. To jednak o 4 miliony mniej niż przy premierowym odcinku poprzedniego sezonu.

źrodło: Reuters

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sponsorzy 'American Idol' płacą więcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl