SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info

Kompetencyjny konflikt prezydenta i premiera poruszył Polaków. Wśrodę, 15 października, dobowy udział TVN 24 wzrósł do 5,12 proc.(2,75 proc. przed tygodniem), a TVP Info do 4,19 proc. (3,92 proc.przed tygodniem).

Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info

Rekordowe wyniki odnotował przede wszystkim kanał TVN 24. Wkulminacyjnym momencie stację oglądało 785 tys. osób, co zapewniłojej 10,11 proc. udziału w całym rynku telewizyjnym. Wysoką widownięmiał też program Moniki Olejnik "Kropka nad i", który zobaczyło 778tys. osób (4,99 proc. udziału w rynku) oraz magazyn "Fakty poFaktach" (687 tys. osób; 4,83 proc. udziału - najlepszy wynik odpoczątku emisji).

W zasięgu ogólnopolskim TVN 24 była piątą najchętniej oglądanąstacją telewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2 i Polsacie), zaś w swoimzasięgu technicznym - trzecią - po TVN i TVP 1 (udział 10,69proc.).


StartAMRSHR %
WYDANIESPECJALNE16:43:49785 51010,11%
KROPKA NAD I20:01:24778 2554,99%
KONFERENCJAPRASOWA16:30:14766 88510,20%
FAKTY POFAKTACH19:26:27687 2434,84%
24 GODZINY21:14:57578 3833,60%


KanałDataSHR %
TVN2408-10-20082,75%
TVN2415-10-20085,12%

Wśród najpopularniejszych programów TVP Info znalazły się:"Minął dzień" (716 tys. widzów; 5,55 proc. udziału w rynku) oraz"Telekurier" (694 tys. widzów, 4,25 proc. udziału). W zasięguogólnopolskim TVP Info była szóstą najchętniej oglądaną stacjątelewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2, Polsacie i TVN 24).


StartAMRSHR %
MINĄŁ DZIEŃ22:05:20715 6365,55%
TELEKURIER21:05:13694 5144,25%
SERWIS INFO21:30:01575 9513,63%
PASMA LOKALNE21:44:34552 7163,57%
MINĘLADWUDZIESTA20:08:14550 7503,47%
KanałDataSHR %
TVP INFO08-10-20083,92%
TVP INFO15-10-20084,19%

Wyższe wskaźniki SHR zanotowała też Superstacja, która wśródogółu widzów miała 0,25 proc. udziału w rynku (przed tygodniem 0,14proc.). W dniu unijnego szczytu stracił jedynie Polsat News (0,18proc. udziału, przed tygodniem - 0,24 proc.).


AMRSHR %
INFORMACJE DNIA62 1330,49%
ROZMOWA DNIA56 2180,98%
GOŚCIE WIECZORU31 6261,24%
DZIEŃ DOBRYPOLSKO30 9971,90%
FINAŁ DNIA25 9140,20%
KanałDataSHR %
Superstacja08-10-20080,14%
Superstacja15-10-20080,25%

AMRSHR %
WYDARZENIA49 5290,40%
INFORMACJE47 6410,47%
GAWRYLUK -GRABARCZYK41 3740,26%
SPORTOWEPODSUMOWANIE31 5020,29%
GRAFFITI25 5150,23%

KanałDataSHR %
POLSAT NEWS08-10-20080,24%
POLSAT NEWS15-10-20080,18%

Wysoką oglądalność zanotowały też serwisy informacyjne głównychanten. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research największąilość osób przyciągnęły "Wiadomości" i "Fakty".

15.10.2008

Dane
AGB Nielsen Media Research


StartAMRSHR %
TELEEXPRESS17:00:063 44485441,20%
WIADOMOSCI19:29:514 65519332,73%
PANORAMA18:30:381 27683110,76%
WYDARZENIA18:50:122 73600721,86%
FAKTY19:00:034 22967932,61%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl