Spore zainteresowanie Wieczorem Wyborczym

Wybory prezydenckie w TVP i TVN oglądało łącznie prawie 8 mln widzów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Według danych AGB Nielsen Media Research 9 października 2005 r. podczas emisji "Wieczoru Wyborczego" o 19.55, TVP 1 przyciągnęła 5,2 mln widzów, co stanowiło 33,1 % widowni obecnej w tym czasie przed telewizorami, natomiast TVN - 2,7 mln widzów (udział stacji wyniósł 16,0%).

Wśród rankingu najchętniej oglądanych programów tego dnia "Wieczór Wyborczy"  w TVP 1 znalazł się na trzecim miejscu, zaraz po "Wiadomościach"(TVP 1) z oglądalnością 6,3 mln i serialu "Na dobre i na złe"(TVP 2) z oglądalnością 6 mln widzów.

Są to bardzo wysokie wyniki w porównaniu do oglądalności "Wieczoru Wyborczego" sprzed dwóch tygodni dotyczącego wyborów do Sejmu i Senatu. TVP 1 oglądało wówczas 4 mln widzów (udział stacji 26,7%), TVN - 1,7 mln widzów (udział stacji 11,7%) - komentuje AGB Nielsen Media Research.

"Wieczór Wyborczy" z 9 października 2005 r. w TVP 1 przyciągnął głownie przed telewizory mężczyzn, a także widzów powyżej 45 roku życia. Większość z nich pochodzi z małych miasteczek. Ponadto większość widzów posiada wykształcenie wyższe. Natomiast "Wieczór Wyborczy" w TVN przyciągnął przed telewizory głównie kobiety. Widzowie w przeważającej części znajdują się w przedziałach grupowych 25 - 29 i powyżej 40 roku życia, pochodzą ze średnich i dużych miast, posiadają wykształceni średnie i wyższe.

ChannelDateStart timeEnd timeAMRSHR %TVP109-10-200519:55:5621:58:075 223 15633,11%TVP109-10-200523:34:1024:13:311 125 86627,43%TVN09-10-200519:49:5420:45:512 661 63115,96%TVP125-09-200519:54:5222:53:104 002 68826,75%TVP125-09-200523:23:1224:56:061 149 40127,04%TVN25-09-200519:50:0523:11:141 695 41311,69%TVN25-09-200524:19:3924:35:40317 5639,76%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"