SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sport” TVP1 emitowany po „Wiadomościach” zyskał 400 tys. widzów i znacznie zwiększył rynkowe udziały

Serwis sportowy TVP1 emitowany po „Wiadomościach” ogląda średnio 1,33 mln osób. Jest to o 394 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy audycja emitowana była przed dziennikiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Logodyp serwisu sportowego TVP1; fot. screenArticle

Od 1 listopada br. telewizyjna Jedynka serwis sportowy zaczęła emitować po głównym wydaniu „Wiadomości” i prognozie pogody, czyli około godz. 20.12-20.15. Wcześniej przez 3,5 roku „Sport” stacja pokazywała przed „Wiadomościami” - około 19.25.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia audycji w okresie od 1 do 14 listopada 2022 roku (czyli w pierwszych 14 dniach po zmianie pory emisji) wyniosła 1,33 mln osób. Przełożyło się to na 10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,73 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok widownia „Sportu” wzrosła o 394 tys. oglądających. Od 1 do 14 listopada ub.r. kilkuminutowy cykl emitowany tuż przed „Wiadomościami” oglądało 938 tys. osób, co przełożyło się na 6,98 proc. udziału w 4+ (w 16-49 było to 4,80 proc., a w 16-59 - 5,30 proc.).

Z kolei widownia serwisu sportowego względem okresu poprzedzającego zmianę pory emisji wzrosła o 340 tys. osób. W okresie od 18 do 31 października br. audycję śledziło średnio 992 tys. osób, co dało jej odpowiednio 8,10 proc., 4,85 proc. i 5,92 proc. udziału.

TVP1 już wcześniej emitowała „Sport” po „Wiadomościach”

Telewizyjna Jedynka przez wiele poprzednich lat do 28 lutego 2019 roku serwis sportowy emitowała po głównym wydaniu „Wiadomości”. W przeciwieństwie do obecnej sytuacji „Sport” oglądać można było przed „Pogodą”, czyli około godz. 20.05.

„Sport” TVP1 aktualnie prowadzą m.in.: Piotr Sobczyński, Sylwia Dekiert, Piotr Sobczyński i Maciej Jabłoński i Robert El Gendy.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.

Dołącz do dyskusji: „Sport” TVP1 emitowany po „Wiadomościach” zyskał 400 tys. widzów i znacznie zwiększył rynkowe udziały

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
Aby wprowadzić serwis sportowy mocno zredukowana została dlugość Alarmu! Pytanie zasadnicze jaka była oglądalność Alarmu a jaka jest Sportu bo sama migracja to jedynie połowa informacji.
odpowiedź
User
Groszek
widać nikt nie ogląda TVP i PiS DROZYNA
odpowiedź