SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rejs z gwiazdami w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

Telewizja TVN zaprezentowała jesienny spot wizerunkowy. którego tematem przewodnim jest rejs.

Article

W minutowym klipie występują: Marcin Prokop, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak („Dzień dobry TVN”), Dorota Szelągowska („Totalne remonty Szelągowskiej”), Joanna Krupa, Dawid Woliński, Marcin Tyszka i Katarzyna Sokołowska („Top model”), Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak, Jan Kliment, Marcin Prokop i Michał Kempa („Mam talent!”), Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach („Masterchef”), Marcin Prokop i Kamil Bednarek („Lego Masters”), Magda Gessler („Kuchenne Rewolucje”), Agnieszka Więdłocha („Receptura”), Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska („Szadź 2”), Piotr Głowacki i Justyna Wasilewska („Nieobecni”), Kuba Wojewódzki („Kuba Wojewódzki”) oraz Hubert Urbański („Milionerzy”).

Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Golden” w wykonaniu Harry’ego Stylesa. Spot był nagrywany na Wiśle w Warszawie i w Płocku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Za pomysł odpowiada Radosław Pilonis, reżyserię - Robert Krawczyk, scenariusz - Olga Rutkowiak i Radosław Pilonis, a zdjęcia - Mateusz Skalski i Kacper Fertacz.

 

Creative directorem spotu jest Robert Przyszlak, a art directorem - Olga Rutkowiak.

- Tej jesieni nabieramy wiatr w żagle. W ludziach jest nadzieja na lepszy czas. Wyszliśmy z domów, z nową energią i pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Rejs to przygoda, coś jednoczącego i dającego poczucie wolności. Chcemy zabrać widzów w taki REJS, dać im możliwość uczestnictwa w przygodzie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

Wizerunkowe spoty emitują już Polsat i TVP

Od wtorku, 17 sierpnia wizerunkowy spot jesiennej ramówki emituje Polsat. Z kolei od środowego wieczora oglądać można spot Telewizji Polskiej.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: Rejs z gwiazdami w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzesio
Czemu nie ma Na Wspólnej ???
odpowiedź
User
dweqd
najpierw "orkiestra na tytaniku" teraz "rejs". no ewidentnie zmierzają na dno, bo tłuste szczury już pouciekały
odpowiedź
User
Katarzyna
Co to jest w ogóle za klepanie Michałowskiego po tyłku? Wyobrażacie sobie, że w spocie robią tak z kobietą? Nigdy, zniszczyli by ich! Dlaczego więc mamy pozwalać na takie publiczne "zabawy" z facetem?!
odpowiedź