Spotify likwiduje limit utworów w biliotece użytkownika

Szwedzki muzyczny serwis streamingowy Spotify zapowiedział, że zaczyna wdrażać zasadę "nieograniczonej biblioteki" utworów, co oznacza zniesienie limitu zapisanych w niej elementów. Nie dotyczy to jednak listy odtwarzania oraz pobieranych piosenek, dla których nadal będzie obowiązywał limit 10 tys. utworów.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:

Jak poinformował na swoim blogu Spotify, serwis znosi limit utworów zapisanych w bibliotece użytkownika. Od lat domagali się tego użytkownicy Spotify, uznając to ograniczenie za irytujące - przyznaje firma.

Dotąd można było zapisać w bibliotece tylko 10 tys. utworów i albumów. Gdy użytkownik osiągnął ten limit, pojawiał się komunikat: "Epicka kolekcja, przyjacielu. Nie ma już miejsca w Twojej bibliotece. Aby zyskać miejsce, musisz usunąć niektóre utwory lub albumy”.

grafika

Na liście odtwarzania oraz dla pobieranych piosenek limit 10 tys. utworów nadal obowiązuje. Użytkownik moze zapisać utwory na maksymalnie pięciu urządzeniach do odsłuchiwania.

Platforma zapowiada jednak, że trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo proces likwidowania limitu będzie przeprowadzany stopniowo i niektórzy użytkownicy mogą jeszcze otrzymać ten komunikat w najbliższych dniach.

W pierwszym kwartale 2020 roku serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 22 procent. Spółka wykazała kwartalną stratę na poziomie 17 mln euro, zaś liczba miesięcznych użytkowników platformy zwiększyła się o 31 procent do 286 milionów.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały