Użytkownicy Spotify Premium łatwiej zarekomendują playlisty

Spotify wprowadza nową funkcję “Rozszerz” dla użytkowników Spotify Premium, która ułatwi dodawanie rekomendacji muzycznych do playlist.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Funkcja “Rozszerz” w Spotify Premium stworzona jest dla wszystkich tych, którzy chcieliby skorzystać z pomocy podczas dodawania piosenek do swoich playlist, aby poszerzyć swoje muzyczne horyzonty o nowych artystów lub dobrać utwory, które wpasują się w wybrany nastrój.

Funkcja zapewnia spersonalizowane rekomendacje muzyczne, które ułatwią użytkownikom tworzenie składanek, a jednocześnie pozwala na zarządzanie nimi w prosty sposób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-blend-jak-dziala ##

Jak działa “Rozszerz” w Spotify Premium

Aby włączyć lub wyłączyć funkcję, należy nacisnąć przycisk “Rozszerz” znajdujący się u góry każdej z playlist. Pomiędzy pozycjami z playlisty wyświetlą się nowe, zaproponowane piosenki. Polecony utwór pojawiać się będzie po każdych dwóch piosenkach dodanych przez użytkownika. Maksymalna liczba rekomendacji na jednej playliście to 30.

Aby dodać poleconą piosenkę na stałe do swojej playlisty, należy nacisnąć ikonę “+” znajdującą się obok każdego nowego utworu. Piosenki dodane przez użytkownika nigdy nie znikną, a funkcję “Rozszerz” można w każdej chwili wyłączyć jednym kliknięciem.

W ciągu następnego miesiąca funkcja “Rozszerz” będzie dostępna na systemy iOS i Android dla wszystkich użytkowników Premium w wybranych krajach, także w Polsce.

Na koniec 2021 r. grupa odbiorców Spotify może liczyć 400-407 mln internautów, z czego użytkowników premium ma być od 177 do 181 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"