Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)

W lipcu 2020 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Na podium znalazły się także reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz spot Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.

km
km
Udostępnij artykuł:
Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)

Najchętniej oglądana reklama w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lipcu to spot marki Tiger Energy Drink "TIGER ROAST EP3 – POTRAFISZ WLECIEĆ NA 3 PIĘTRO? – ABRADAB SPRAWDZA MIKOŁAJA TEMPKĘ!", w którym raper Abradab “roastuje” Mikołaja Tempkę – najmłodszego w Polsce zawodnika freestyle motocrossu, który na swoim koncie ma kilkadziesiąt trików. Wideo jest trzecią odsłoną serii autorskich roastów Tigera z udziałem sportowców. We wcześniejszych teledyskach udział wzięli Maksym Riznyk oraz Piotr Sajdak.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, zaś za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

 

Drugie miejsce zajął krótki spot sieci komórkowej Play "Tak jak Kamil Bednarek wybierz Play na Kartę! | 100 GB za darmo na lato", w której artysta w śpiewający sposób przedstawia letnią promocję operatora.

Reklama jest kreacją agencji Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Mediacom.

 

Na trzecim miejscu w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazł spot MediaMarkt "Lato z Zenkiem – Z ekipą do 70% taniej w MediaMarkt", w którym gwiazda muzyki disco polo na melodię swojego przeboju “Przez twe oczy zielone” śpiewa o wakacyjnej promocji i obniżkach cen w sieci elektromarketów.

Reklama jest jednym ze spotów z serii “Lato z Zenkiem”, prezentujących promocje i rabaty w sklepach MediaMarkt, przygotowanych przez agencję Heart&Brain.

 

Czwarte miejsce to reklama McDonald’s Polska "Spoko?!", która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s. Główny bohater historii, podczas próbowania burgerów w restauracji wraz z grupą znajomych, w poetycki sposób opisuje ich zalety, rozwodząc się nad każdym elementem kanapki.

Kreacja została stworzona przez agencję DDB Warszawa.

 

Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić". Wideo w tajemniczy sposób, w formie przerwania i “zhakowania” reklamy odsyła użytkowników na stronę z nową ofertą Heyah 01.

Reklama została przygotowana przez agencję VMLY&R w ramach kampanii “Wiesz, co robić”.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w serwisie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali