Sprite: pragnienie nie ma szans

17 marca br. ruszyła nowa, kolejna już odsłona kampanii reklamowejmarki Sprite. Jest ona kontynuacją kampanii pod hasłem "Pragnienienie ma szans", która wspiera markę od 2005 r.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Motyw przewodni, nawiązujący do pojedynku Sprite'a i Pragnieniazostał wzbogacony o nowe oryginalne elementy. Popularna gra napięści, która polega na odgadnięciu, w której ręce znajduje sięnakrętka Sprite zaczyna wkraczać do świata zewnętrznego.Bohaterowie nowego spotu marki wykorzystują schemat gry, żeby wyjśćz opresji lub prowokować nowe zaskakujące sytuacje.

Spot pojawi się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsat,TVN, TVN Siedem oraz w kanałach młodzieżowych: MTV i Viva.

Kampanię niezmiennie będzie wspierać internetowy serwis -sprite.pl.

Spot telewizyjny przygotowała agencja Publicis, media zakupiłdom mediowy Starcom, za aktywności w internecie odpowiada firma K2Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?