SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Kurier Poranny” najbardziej w dół

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w kwietniu 2019 roku wyniosła 25 459 egz., czyli o 15,08 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 23,33 proc. do 19 598 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu 2019 roku wyniosła 18 393 egz., po spadku o 17,53 proc.

22. lokatę zajął „Kurier Poranny” (Polska Press Grupa), którego średni wynik zmniejszył się o 23,47 proc. do 3 254 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również wszystkie dzienniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Również i tutaj najwięcej stracił „Kurier Lubelski” - było to 20,08 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Kurier Poranny” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl