SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w listopadzie 2019 roku wyniosła 25 252 egz., czyli o 10,16 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 26,10 proc. do 19 126 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w listopadzie 2019 roku wyniosła 18 251 egz., po spadku o 15,17 proc.

Ostatnia była „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa), której średni wynik zmniejszył się o 34,69 proc. do 2 583 egz. Jednocześnie była to największa strata w zestawieniu.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. znaczna część  dzienników zanotowała wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej - 9,33 proc. - zyskał tytuł „Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa).

Z kolei najwięcej stracił „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” (Grupa WM) - było to 7,28 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Repo
Przydałaby się repolonizacja. Szkoda polskich tytułów, których początki sięgają odzyskania niepodległości.
odpowiedź
User
Wiktor
Po ostatnich podwyżkach, tendencja spadkowa będzie rosnąć
odpowiedź
User
Krasawica
Panu Siennickiemu (,,Polska. The Times"; jakaż piękna, rodzima nazwa, prawda?) należy się podwyżka.
Za wyniki, za produkt, za całokształt.
odpowiedź