„Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)

Na pozycję lidera sprzedażowego wśród miesięczników awansował „Poradnik 50+”, wyprzedając „Kobietę i Życie”. Spore wzrost osiągnęły m.in. „Cała Ty”, „Olivia”, „Forbes”, „Weranda Country” i „Magazyn Świnka Peppa”, natomiast o ponad 20 proc. zmalały wyniki „Muratora”, „Tomka i Przyjaciół” oraz kilku magazynów pod marką „LEGO”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kobieta i Życie” nie jest już liderem. „Cała Ty” i „Olivia” ze wzrostami (TOP51 miesięczników)

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa opracowanych przez Witualnemedia.pl w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Poradnika 50+” (Wydawnictwo Bauer) wynosiła 129 744 egz. Wobec 139 799 egz. oznacza to spadek o 7,2 proc.

Mimo to „Poradnik 50+” awansował na pozycję lidera, ponieważ wynik „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) zmalał jeszcze mocniej - o 11,87 proc. do 123 902 egz. Za to kolejne trzy tytuły osiągnęły wzrosty: „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) o 0,4 proc. do 94 102 egz., „Cała Ty” Cała Ty o 12,5 proc. do 83 221 egz., a „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) - o 1,7 proc. do 78 938 egz.

Największy wzrost osiągnął „Magazyn Świnka Peppa” (Story House Egmont) - o 51,4 proc. do 21 199 egz. Sprzedaż „Księżniczki” (Story House Egmont)  zwiększyła się o 18 proc. do 22 291 egz., „Weranda Country” (Burda Media Polska) - o 8,5 proc. do 23 231 egz., „Mojego Ogródka” (Wydawnictwo Działkowiec) - też o 8,5 proc., do 28 070 egz.

O ponad 20-30 proc. zmalały natomiast wyniki czterech tytułów pod marką „LEGO” wydawanych przez Story House Egmont. Sprzedaż „LEGO Friends” zmniejszyła się o 37,3 proc. do 19 815 egz., „LEGO Jurassic World Magazynu” - o 31 proc. do 18 601 egz., „LEGO City” - o 20,8 proc. do 19 062 egz., a „LEGO Ninjago” - o 25,2 proc. do 33 248 egz.

Wynik magazynu „Tomek i Przyjaciele” skurczył się o 47,5 proc. do 4 494 egz., a „Muratora” (Grupa ZPR Media) - o 21 proc. do 12 152 egz.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu