SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w styczniu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w styczniu 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 258 823 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 6,52 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,92 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 123 524 egz., notując spadek o 9,40 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,44 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 19,12 proc. i wyniosła 65 302 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,28 proc.

Największy spadek odnotowała „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 34,48 proc. do 7 246 egz. Tytuł ten był siódmy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż kioskowa gazet codziennych. „Rzeczpospolita” najbardziej w dół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasiek
Boguś topisz okręt...
odpowiedź
User
Miss
Dziwię się, że w ogóle ktoś jeszcze kupuje tego gniota wyborczą. Od czytania takich gadzinówek można depresji dostać i nerwicy, u nich ciągle wszystko się pali i wali. Obok rzeczywistości to nawet nie przechodzili.
odpowiedź
User
kopt
wielki sukces Gazety Wyborczej. Brawa dla zespołu
odpowiedź