SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w 2016 roku

W 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku uplasowała się na poziomie 753 092 egz., co oznacza spadek względem poprzedniego roku o 5,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,31 proc. i ustabilizowała się na poziomie 311 186 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w 2016 roku wyniósł 160 016 egz., po spadku o 8,45 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,23 proc. i wyniosła 79 781 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu tygodników telewizyjnych.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 323 686 egz. Była ona o 3,16 proc. mniejsza, niż w 2015 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 403 egz., po wzroście o 0,21 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 142 716 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,14 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w zeszłym roku wynoszącym 114 127 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 11,53 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w 2016 roku na poziomie 41 307 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wśród dwutygodników, wynoszącą 15,02 proc.

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia poprzedniego roku zmniejszył się o 3,34 proc. do poziomu 816 866 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (322 711 egz.; w dół o 5,13 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (157 647 egz., spadek o 8,73 proc. - największy wśród wszystkich tygodników).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2015 roku zmniejszył się o 1,07 proc. do poziomu 362 713 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (225 788 egz.; w dół o 6,51 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (150 447 egz., - 4,81 proc.).

W tym ujęciu wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Ekran TV” - było to 15,84 proc. do 46 812 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w 2016 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl