SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Dobre Rady” na plusie

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”. Sprzedaż zwiększyły tylko „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2018 roku wyniosła 306 621 egz. Względem października 2017 roku zmniejszyła się ona o 1,26 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 206 463 egz., po spadku o 18,18 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zwiększył się o 0,17 proc. do 189 403 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników poradnikowych.

Względem poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer) - było to 2,09 proc.

Największy spadek, wynoszący 22,14 proc., odnotowała tutaj „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Tylko „Dobre Rady” na plusie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znak
Claudia tak nisko? A gdzie ta "wspaniała" naczelna?
10 9
odpowiedź
User
Jusia
Najwspanialsza.
10 9
odpowiedź
User
czytelniczka Claudii
Claudia tak nisko? A gdzie ta "wspaniała" naczelna?

Budowanie jakości wymaga chwili czasu. Cierpliwości ;-)
8 8
odpowiedź