SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie segment liczy tylko sześć tytułów.

Article

W pierwszym kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 92 654 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 91 311 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze sprzedażą wydania na poziomie 47 680 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (33 466 egz.), „Elle” (23 182 egz.) i „Glamour” (14 535 egz.).

Średnia sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w pierwszym kwartale br. wyniosła 50 457 egz.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Halo
A gdzie “Vogue”?
odpowiedź
User
Grześ
"Pani" .....:((
odpowiedź
User
Karina Rotfeld
ZWIERCIADŁO i Wysokie Obcasu najlepsze magazyny, dla tych co lubią czytać, ciekawe treści, dla kobiet a nie pismo dla wszystkich o niczym. Brawo zatem dla tych magazynów a reszta? No cóż.... dyskusyjna....
odpowiedź