SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej

W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. liderem sprzedaży nadal był „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w listopadzie 2018 roku wyniosła 23 368 egz. Była ona o 21,90 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 16 845 egz., po spadku o 15,75 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 0,60 proc. i uplasował się na poziomie 8 047 egz. Tytuł ten jako jedyny odnotował wzrost sprzedaży.

W listopadzie 2018 roku w porównaniu do października 2018 roku dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty, a liderem pod tym względem były „Podróże” - było to 8,17 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 9,70 proc., odnotował „NG Traveler”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ach
brawo Agnieszka Franus!
odpowiedź
User
buc
Zwolnić NOCUŃ!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
sam smith
Brawo Aga, ale co tym wydawnictwie robi jeszcze NOCUŃ. Poza gigantycznym, rzecz jasna, obciachem. Brak klasy (wszyscy widzą, jak to coś wygląda), i brak minimalnej wiedzy. Ale jak widać wystarczy umieć szacher macher i jest się na eksponowanym stanowisku.
odpowiedź