SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” na czele miesięczników poradnikowych

W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2019 roku wyniosła 260 651 egz. Względem sierpnia 2018 roku zmniejszyła się ona o 11,60 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. wyniosła 221 810 egz. Miesięcznik ten wydawany jest już od sierpnia 2017 roku, ale dopiero od tego roku jest kontrolowany przez ZKDP.

Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 196 173 egz., po spadku o 4,20 proc.

Piąte miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Wydawnictwo Bauer; do czerwca br. tytuł ten wydawało Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 4,40 proc. do 143 005 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost zestawieniu. Tytuł spadł z czwartej lokaty.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,68 proc. do 63 150 egz., odnotowała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ten w zestawieniu był ostatni.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Poradnik 50+” - było to 16,94 proc.

Największy spadek, wynoszący 0,51 proc., odnotował tutaj „Poradnik Domowy”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” na czele miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl