SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazł się „Cartoon Network Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 48 737 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 14,61 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 22,17 proc. do 41 959 egz.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnią sprzedażą na poziomie 37 426 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2017 roku pismo to zanotowało jednak spadek wynoszący 9,81 proc.

4. lokatę (po awansie z 10.) zajął magazyn „Movie Star Planet” (Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 21,38 proc. do 34 712 egz.

Największy spadek, wynoszący 44,48 proc. do 14 029 egz., odnotował z kolei „Cartoon Network Magazyn” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 12. na 17.

W marcu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Lego Ninjago”, wyniosła 50 230 egz., po spadku względem marca 2017 roku o 9,69 proc. Drugi był awansujący z trzeciej lokaty magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (42 302 egz.; spadek o 3,10 proc.). Podium uzupełnia „Kraina Lodu”, która rok wcześniej była jedenasta (Egmont Polska; 33 751 egz.; do góry o 9,03 proc.).

Największym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł „Movie Star Planet”, którego wynik wzrósł o 25,36 proc. do 31 709 egz.

Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał miesięcznik „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 47,26 proc. do poziomu 23 779 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży w I kwartale, „Movie Star Planet” zyskał najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janek
Bo o sprzedaży magazynów dla dzieci decydują dodatki w lego ninjago są świetne figurki a w lego friends mało ciekawe zestawy dlatego chociaż dziewczynki nie mają wyboru to lego nie potrafi ich skusić, jakby w magazynach były unikatowe figurki lub zwierzątka sprzedaż byłaby większa
8 8
odpowiedź