„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w 2018 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2018 roku wyniosła 28 069 egz. Względem poprzedniego roku była niższa o 22,26 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,17 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 24 459 egz.

Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 15,16 proc. do 16 772 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „Logo” (Agora). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 12,38 proc. do 16 243 egz.

Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. poszedł w dół o 4,99 proc. do poziomu 20 310 egz.

grafika

W grudniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Playboya”, wyniosła 41 553 egz., po wzroście względem grudnia 2017 roku o 23,27 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na drugą lokatę awansowało „CKM” (28 485 egz.; w dół o 7,25 proc.), które wyprzedziło „Men’s Health” (25 909 egz.; - 18,75 proc. - największy spadek w zestawieniu).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu