SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w 2018 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2018 roku wyniosła 28 069 egz. Względem poprzedniego roku była niższa o 22,26 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,17 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 24 459 egz.

Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 15,16 proc. do 16 772 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „Logo” (Agora). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 12,38 proc. do 16 243 egz.

Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. poszedł w dół o 4,99 proc. do poziomu 20 310 egz.

W grudniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Playboya”, wyniosła 41 553 egz., po wzroście względem grudnia 2017 roku o 23,27 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na drugą lokatę awansowało „CKM” (28 485 egz.; w dół o 7,25 proc.), które wyprzedziło „Men’s Health” (25 909 egz.; - 18,75 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
liczydło
Wszystkie tytuły na minusie? Czyżby "niedzielny" zakaz handlu wykańczał również fryzjerów?
2 1
odpowiedź
User
Yeti
Pięknie - specjaliści... i dlatego dziś naczelny Playboa wyleciał a to bezsprzecznie dobra decyzja
0 0
odpowiedź