SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 86 030 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2019 roku zmniejszyła się o 3,70 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 49 680 egz., po spadku o 11,55 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 12,32 proc. do 34 321 egz.

W marcu 2020 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 89 215 egz., po spadku względem marca 2019 roku o 8,61 proc.

Drugie miejsce zajął magazyn „Mam Ogród” (50 725 egz.; w dół o 16,84 proc.). Podium uzupełnia „Przepis na Ogród” (44 440 egz.; - 11,27 proc.).

Najwięcej stracił tutaj „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda; 21 307 egz.; spadek o 18,76 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl