SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w 2018 roku. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w 2018 roku był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w 2018 roku wyniosła 18 567 egz., po spadku względem 2018 roku o 5,48 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,07 proc. do poziomu 10 992 egz.

Podium zamyka „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 9 633 egz., po spadku o 9,59 proc. - największym w zestawieniu.

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2017 roku zmniejszył się o 7,06 proc. do poziomu 19 167 egz.

Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Podhalański” (11 536 egz.; spadek o 11,72 proc.), a na trzecim - „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (10 161 egz., w dół o 3,87 proc.).

W tym ujęciu jedyny wzrost, wynoszący 0,13 proc. do 7 881 egz., odnotował „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza „Agard” Ryszard Pajura).

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w 2018 roku. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl