SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w lipcu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasowało się „Życie Podkarpackie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu 2018 roku wyniosła 18 333 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2017 roku o 3,76 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7,98 proc. do poziomu 12 689 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 10 898 egz., po spadku o 9,76 proc.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na ostatniej lokacie tygodnik „Życie Podkarpackie” (Ziemia Przemyska Sp. z o.o. w Przemyślu). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 10,27 proc. do 7 579 egz.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Tygodnik Zamojski”, którego wynik zwiększył się o 2,67 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,51 proc., zanotował tutaj „Nowy Łowiczanin” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin).

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w lipcu, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl