SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w maju, „Nowy Łowiczanin” najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Nowy Łowiczanin” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w maju 2019 roku wyniosła 17 275 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2018 roku o 2,47 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,33 proc. do poziomu 9 458 egz.

Podium zamyka „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 8 760 egz., po spadku o 0,87 proc.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na szóstej lokacie tygodnik „Nowy Łowiczanin” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 11,95 proc. do 5 535 egz.

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnęło „Życie Bytomskie” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin), którego wynik zwiększył się o 3,85 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 8,68 proc., zanotowały tutaj „Wieści z Głowna i Strykowa” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin).

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w maju, „Nowy Łowiczanin” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lik
Wielki szacun dla lokalnych mediów!!! Gdyby nie Wy to np taki Alarm tvp1 czy Interwencja Polsat nie mieliby tematów......
3 0
odpowiedź